Paris vill bygga upp Neverland igen

Paris Jackson wants to rebuild Neverland Ranch
 
Paris Jackson vill återuppbygga hennes pappa's 'Neverland.'
 
Den 15-åriga dottern återbesökte ranchen där hon växte upp och berättar att hon vill få tillbaka det till "hur den brukade se ut".
 
Hon berättar för Event magazine "Jag grät och grät och grät. Det är otroligt fint där och det har fortfarande bra energi."

"Jag tycker att det borde återställas till hur det brukade vara, så barn som inte kunde ha en barndom kan ha roligt där.
 
Det var hans mål - som barn i sjukhus. De borde återställa alla åkattraktioner och allt. Såfort jag är vuxen - är jag med på det. Räkna med det."

Jackson pratade också om sin far och hans "skyddande" natur, hans försvarande beslut om att få sina barn att bära mask i allmänheten.
 
Hon förklarar för tidningen: "Han ville göra det så bra han kunde för oss. Han såg alltid till att vara säker på att vi var hälsosamma. Han såg till att vi stannade i skolan. Han försökte utbilda oss så mycket han kunde och såg alltid efter oss."
 
"Han var väldigt beskyddande. Maskerna var hans idé. Han ville inte att någon skulle se hur vi såg ut. På så sätt kunde vi ha det han inte hade, vilket var en normal barndom."
 
-Ctvnews.ca



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: