Paris: Det är inte pappa som sjunger på albumet

 

Michael Jackson's dotter Paris har gett ett chockade meddelande om hennes far's album, Michael. Rösten tillhör en kille vars namn är Jason Malachi, inte hennes pappa.

 

"Det är inte han... inget på albumet är han!" påstår Tmz's källa att Paris har sagt. "Gå online.. Gå och kolla upp Jason Malachi på Youtube. Det är han!.... Jag vet om det är han eller inte för han sjöng för mig hela tiden."


-Huffingtonpost.com

Verkar dock inte sant då Paris senare twittrade det här:

Skrivet av av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

jag är helt säker på att Michael även sjunger Behind The Mask och Much Too Soon. Det kan jag verkligen höra!



:( <3

Datum: 2012-03-04 Tid: 18:35:02
Hemsida: http://josefinsdream.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: