Will.i.am släpper arbetet med Michael, om familjen godkänner



Rapparen Will.i.am har tidigare vägrat att släppa något av arbetet han gjorde med Michael. Enligt tidigare rapporter från 2010, hade inte arbetet färdigställts alls. Nu säger Will.i.am att han inte kommer släppa något material utan godkännande från Jackson familjen.

Black Eyed Peas rapparen började arbeta med Michael under 2006, men Michael hade inte hunnit ge något av hans godkännande på låtarna innan hans död 2009. Will.i.am säger att han blivit förfrågad om att släppa några av spåren dem gjorde tillsamans, men vägrar om inte Jackson familjen ger deras godkännande.

"Eftersom vi blev vänner vill jag inte vara en anpassling," berättade han för Acces Hollywood den här veckan. "Men, om hans mamma ringer mig och säger, 'Vi måste göra det här', så ja."

Will.i.am pratade också om hans vännslap med Michael, och avslöjade vad han gillade bäst med Michael. "Vi brukade prata via telefonen, han kunde ringa mig under Farsdag, han kunde ringa under Morsdag, födelsedagar, sånna saker överraskade mig om hur jordnära han var - så stor som han är - hur jordnära han var.

-Legendarymj



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: