Frågestund!

Tänkte det kunde vara lite roligt med en Frågestund här i bloggen där ni få ställa frågor både om Michael Jackson och om bloggen så kommer jag svara på alla frågor i ett inlägg :)
Frågestunden kommer att hålla på tills den 9 Mars så ni har gott om tid på er att ställa frågor, ni få så såklart ställa hur många frågor ni vill :)

LYCKA TILL! ♥

Update:
Tänk på att dessa frågor ställer ni endast till Marcus, jag (Emma) kommer alltså inte ha möjlighet att svara frågorna, så vill ni fråga mig något mer djupgående om bloggen hittar ni mig på Blogresponse.
Skrivet av av: Anonym

Vilken stad föddes Michael i =) ?

Datum: 2012-02-28 Tid: 18:39:02
Skrivet av av: Anonym

Vad var det första MJ sa?

Datum: 2012-02-28 Tid: 20:12:08
Skrivet av av: Anonym

Tror du på allt snack om att han gjorde övergrepp på barn?

Vet du varför han ibland hade något sorts munskydd på sig? Har sett det på vissa bilder.. :p

vilken är din favorit MJ låt och 'dans-steg'?

Datum: 2012-02-29 Tid: 19:06:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: