Tom Meserau pratar om Murray's rättegång



Advokaten Tom Mesereau som försvarade Michael Jackson under 2005 tycker att Dr. Conrad Murray borde bli åklagad för hans del i superstjärnans död och pratade nyligen med BAND Showbiz om hans känslor.

Mesereau sa att Murray bode bli åklagad så Jackson familjen kan gå vidare.

"Jag har blandade känslor om rättegången. På ena handen vill jag se Jackson familjen få rättvisa, Jag tycker att det doktorn gjorde var skandalöst och baserat på allt jag har hört,  agerade han väldigt hänsynslöst, väldigt dumt och han skulle stoppat vem som helst och stått upp och sagt, 'Det här är farligt, det här passar inte in hemma, vi har ingen lämplig utrustning eller lämplig hjälp.' Det är så han skulle betett sig som ett medicinskt proffs. Jag tycker han borde bli åklagad, för att hjälpa  försvara familjen och för att sända ett meddelande att läkare ska inte beté sig på det här sättet."

-Mjfanclub.net // Bildkälla: Allmystery.de




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: