Jermaine förklarar kritik om Michael forever



Michael's bror Jermaine har förklarat att han är kritisk över Michael Jackson Forever Tribute Concert. I en intervju med BBC Radio säger han att "under tiden då världen får veta vad som hände med Michael, två år senare.. Det är bra att fira. Det är bra att föra vidare hans arv men allt har sin tid. Jag tor världen, vi alla är fokuserade på att få rättvisa för Michael. Den bästa hyllningen vi kan ge honom är att få rättvisa och vara säkra på att vi får svaren som en familj vad som hände. Vi vill fortfarande veta. Det är frågor i våra sinne precis som allmänheten's. Jag tycker det är en dålig tid nu eftersom det bara är två veckor till rättegången och hemska saker kommer sägas. Jag är så glad över att jag har dokumenterat sanningen.

Han la till "Jag vill få inspelningen rätt!"

-Legendarymichaeljackson.nl




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: