Black Eyed Peas @ Michael Forever



"Den här showen kommer vara en otroligt personlig och flyttande kväll för mig. Minnas Michael's musik, hans fantastiska, fantastiska sånger, som har varit en insperation för mig hela mitt liv och gjorde ljudspåret till min barndom. När jag var ett litet barn på 6 eller 7 år och växte upp i Los Angeles, där Michael spelade in Thriller, och alla hans tidiga hits, bara några få mil genom staden - naturligtvis kände jag inte honom vid den tiden, men jag älskade honom som ett fan. Sedan en dag för runt fyra år sedan, när The Black Eyed Peas var väletablerat, fick jag ett sammtal från honom som jag aldrig kommer glömma. Sen fick jag den fantastiska möjligheten att jobba med honom och lära känna han och hans fina familj. Det är därför The Black Eyed Peas inte skulle missa att vara på Millennium Stadium för showen den 8:e Oktober: vi är alla skyldiga Michael så mycket. - Will.I.Am

-Mjstar.com // Bildkälla: Sweetslyrics.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: