La Toya: "Barnen mår Bra"


Efter deras berömda pappas död, så mår Michael's tre barn bra enligt La Toya Jackson, Michael's syster.

"Dem mår mycket bra. Jag är väldigt stolt och glad över att dem har ändrat om så bra.,"   berättade  La Toya för Billy Bush och Kit Hoover om Michael, 14, Paris, 12, och Prince Michael II ("Blanket"), 9, under en intervju med Access Hollywood Live under Fredagen. " Det kan vara utmanande och intressant, men dem har gjort ett makalöst jobb att anpassa sig och jag är väldigt glad. Dem mår bra."

"För två veckor sedan närj jag var med Prince sa han till mig, ' Jag vill bli skådespelare. Jag vill börja skådespela.' Jag går, "Du skämtar. Vill du?" berättar La Toya för Billy och Kit. "Jag sa, 'Hur planerar du att göra det?' Prince svarar 'Tja, jag kommer få en coach och börja skådespela. Då kommer jag skaffa en agent och jag vet vem jag vill att min agent ska vara.'

"Han fortsätta länge. Jag sa, 'Okej, Jag kommer stötta dig - vad du än vill göra." la LA Toya till.

La Toya är mitt i hennes egna Holywood äventyr- med att vara med i Donald Trump's fjärde säsong av "The Celebrity Apprentice"

- Legendarymichaeljackson.nl / Accesshollywood.com
Skrivet av av: MJ Novell

Hejsan! Kolla in min novellblogg om Michael Jackson! :)

Datum: 2011-03-06 Tid: 16:36:59
Hemsida: http://mjnovell.blogg.se/
Skrivet av av: Make A Dream - And never say never [fanblog]

Länkbyte? (:

Datum: 2011-03-06 Tid: 19:59:40
Hemsida: http://makeadream.blogg.se/
Skrivet av av: Make A Dream - And never say never [fanblog]

Awesome, jag har länkat dig nu :)

Datum: 2011-03-08 Tid: 18:27:12
Hemsida: http://makeadream.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: