Svar


Jag tror inte ni förstår hur mycket tid det här bloggen tar, hur mycket tid jag lägger ner på att översätta nyheter eller annat. Det är inte så att jag bara slänger ihop ett inlägg på några sekunder, det tar tid. Ibland blir det fler inlägg, ibland färre, både att jag har olika mycket plugg och vissa dagar finns det inte något att skriva. Men jag försöker alltid hålla bloggen någorlunda uppdaterad, från i fredags har jag varit bortrest och kom hem sent igår. Jag skulle kunna skriva ett långt inlägg om hur mycket tid det faktiskt tar att både hitta och översätt nyheter, men jag känner att det inte är värt att sitta och skriv om det.

Jag funderar tyvärr på att lägga ner bloggen.

Skrivet av av: TheMoonWalker

Snälla, lägg inte ner bloggen. Jag har också haft perioder när jag varit lite inaktiv på min blogg. Jag tycker din blogg är väldigt bra och en fin hyllning till Michael. ;)

Datum: 2011-03-28 Tid: 18:45:04
Hemsida: http://themoonwalker.blogg.se/
Skrivet av av: Moa

Nej snälla!! Lägg inte ner bloggen! Den kommentaren tycker jag var dum! Jag har själv haft en MJ-hyllningsblogg och jag vet hur svårt det är att uppdatera hela tiden! Men under den tiden jag bloggade därifrån så gjorde jag det inte ens hälften så bra som du gör! Snälla! Lägg inte ner bloggen! Jag bryr mig inte om att den inte uppdateras hela tiden, jag tittar in på den varje dag ändå!

Datum: 2011-03-28 Tid: 20:01:55
Hemsida: http://mowii.blogg.se/
Skrivet av av: evelina

Jag fattar att det tar tid och är väldigt jobbigt, men jag tycker inte att det gör något att du inte skriver jätte mkt för tycker att din blogg är jätte bra och du uppdaterar ju så mkt du kan:) Hoppas inte du lägger ner bloggen kram<3

Datum: 2011-03-28 Tid: 20:23:26
Hemsida: http://entjejelina.blogg.se/
Skrivet av av: TheMoonWalker

http://themoonwalker.blogg.se/2011/march/michael-sjong-inte-she-s-out-of-my-life-i-t.html

Datum: 2011-03-28 Tid: 20:49:43
Hemsida: http://themoonwalker.blogg.se/
Skrivet av av: appleheadmjj

Nej snälla lägg inte ner bloggen! jag ber dej! snälla <3 =D

Datum: 2011-03-28 Tid: 20:54:25
Skrivet av av: Anitha

Hoppas innerligt att du fortsätter med din fina blogg. Jag antar att du ser hur mångasomärin och läser din blogg, för tyvärr så är det antagligen mest läsare och bara nån enda som skriver. Jag tycker du är otroligt duktig som gör detta på sidan av din skolgång. Lyssna inte på negativa skrivare, vi andra är måååånga mååånga fler <3

Datum: 2011-04-02 Tid: 15:14:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: