Taj Jackson: "Filma med MJ"

Det här publicerade Taj Jackson på hans blogg idag:


Hej, de senaste månaderna har varit konstiga för mig. Den senaste tiden har jag varit både extremt glad och ledsen på samtidigt.


Vad är den glada delen?


Jag fick min "Epic" kamera förra månaden och den är helt otrolig. Vad är en Epic kamera? Det är en innovativ digital bio kamera från företaget "Red". I själva värket var Red företaget min farbror Michael var väldigt förtjust i. Vi brukade prata om dem över telefonen och speciellt om deras kommande kameror. Han kände att Jim och hans företag banbrytande och att dem rn dag skulle övervinna de stora killarna. Jag behöver inte säga att han hade rätt, som vanligt.


Här är en bild på min fabror med Red one kameran.

 



Känna min farbror, älskade han förmodligen varje minut bakom kameran.

Vilket leder till den tråkiga delen. Ända sedan jag fick min Epic kamera, har jag hittat mig själv deprimerad. Varför? för min farbror skulle vara den första personen jag skulle ringt och berättat om min nya "'Epic". Han skulle varit så glad för mig, ....för oss. Jag kan höra honom nu, frågande "när ska vi filma något tillsamans med den?". Den hårda verkligheten är, nu kommer jag aldrig få möjligheten till det.

Då kommer jag varje gång jag sätter på kameran för att filma något eller trycka på inspelningsknappen, kommer jag att tänka på min farbror Michael, och hur han inspererade mig och kommer fortsätta insperera mig.

På ett sätt kommer jag filma med "MJ"

-Legendarymichaeljackson.nl
Skrivet av av: Alexandra

Din blogg har blivit nominerad i en av kategorierna i Blog Award på Twilightdreams. Tipsa dina läsare om att rösta på din blogg och gå gärna in och rösta på din egna blogg:

http://nogg.se/blogg.asp?idBlogg=1141300&intShowMenu=&idHomepage=117527&idBloggCategory=133649

Datum: 2011-06-12 Tid: 21:52:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: