Spelar in "All In Your Name" Part 2!



Det här är den andra videon från inspelningen av All In Your Name av Barry Gibb. Barry säger: "Jag uppskattar verkligen gensvaret ni har gett oss och snart är det kanske möjligt att ni kan höra hela låten. Tack alla igen @GibbBary

Michael Jackson och jag var de käraste vännerna, det var så det var. Vi drogs av samma typ av musik och älskade att sammarbeta och han var den lättaste personen att skriva med. Ju mer vi lärde känna varandra dess mer idéer kom vi på och det slutade med låten All in You Name. All In Yor Name är faktiskt ett meddelande Michael ville skicka ut till alla hans fans över hela världen att han gjorde allt de för dem och för den rena kärleken för musik. Jag ber och hoppas att vi alla kommer få höra helheten. Den här erfarenheten kommer jag värderar högt föralltid.

-Legendarymichaeljackson.nl



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: