Rick Ross rökte utanför MJ's hus



Rapparen Rick Ross hyllade Michael Jackson på dagen han dog genom att röka marijuana utanför Thriller stjärnan's hem.

 

Rick var i Los Angeles när han hörde nyheten om Jackson's död för två år sedan och han instruerade sin förare att besöka stjärnan's hem i Holmby Hills.

Han berättar för Rolling Stone magazine, "Jag sa till min förare, 'Yo, jag vet vart hans hus ligger, ta mig dit.'

 

"När jag kom dit, hade en folkmassa hade redan samlats. Jag rullade lite Pr 80 - L.A.'s finaste (gräs) - Jag drog ner fönstret och rökte en för kungen."


-Contactmusic.com

Skrivet av av: felicia

grym blogg! fortsätt så <333 love mj

Datum: 2011-06-30 Tid: 09:57:33
Hemsida: http://myfellaan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: