Gästbloggare sökes!


Den 15 Juni kommer jag åka på ridläger och vara borta tills 23 Juni (9 dagar). Därför kommer jag inte ha någon möjlighet att uppdatera bloggen, men för att den inte ska stå helt stilla så tänkte jag hitta en Gästbloggare!

Jag har några "krav" som jag helst vill ska vara möjliga:

*Kunna översätta Engelska artiklar till Svenska (utan Google Translate)


*Kunna uppdater bloggen med minst 3 inlägg/dagen.

+Om du har tidigare erfarenhet av Blogg.se

+Möjligheten till ett Bildprogram (Photoshop tex)

Berätta gärna lite om dig själv i mejlet, hur gammal är du? bloggat förut? när började du gilla MJ? osv. Skicka sen mejlet till [email protected]!

Sista dagen att skicka in mejlet är 10 Juni!

Jag läser igenom mejlen sedan och kontaktar den jag tror skulle passa! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: