Janet pratar om Scream



Janet Jackson har nyligen uppträtt hennes virtuella duett av 'Scream' med hennes bror Michael under hennes Number Ones tour och hon öppnade nyligen upp om hur sången kom till till CNN.


"Jag var på Rhythm Nation tour och Mike frågade faktiskt mig om jag ville göra en låt med honnom och jag sa nej. Jag ville inte göra det. Jag kände att jag inte hade kommit in i mig själv eller fullt gjort ett namn av mig själv ... och jag ville inte åka in på någons coattails (?)," säger hon. Och jag kommer ihåg att vid Janet Tour några år senare så frågade han mig igen om jag ville göra en låt med honom. Och jag kände, vid den tidpunkten, att jag hade ristat in min egen lilla nisch i denna lilla musikvärld och jag kände okej, Jag kan göra det här nu och det var så det gick till.


Janet, som först uppträdde den virtuella duetten som en hyllning till hennes bror på 2010 MTV Awards, säger att det inte är en svår sak att göra.


"Det känns bra - bara att lyssna och höra hans röst," säger hon, hon lägger till att på scenen hittar hon sig själv, "minnas upplevelsen med att spela in den"


-Mjfanclub.net / CNN.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: