Michael visade Usher hur viktigt det är att hjälpa unga artister.

R&B artisten Usher spenderade mycket tid med Michael innan hans död. Han kommer aldrig glömma vissa ord och råd Michael gav honom, och säger att det är en del av anledningen han försöker hjälpa unga artister. Usher upptäckte 16-åriga Justin Bieber, och hoppas tonåringen ser upp till honom på samma sätt. "Michael Jackson sa till mig att vara den bästa personen jag kan vara som människa, vi gör historia i allt vi gör. Jag kommer aldrig glömma det," berättar han.
"James Brown är en stor influens på vem jag är. En gång sa han till mig, ' Om du stannar redo, så måste du inte bli redo.' Personer som honom och Michael Jackson har lärt mig och varit som mentorer för mig, nu hoppas jag på att göra samma sak."
Usher visste att Justin var en stjärna så fort  han hörde Justin sjunga. Den unga sångaren har blivit berömd över hela världen, och samtidigt vunnit alla unga tjejers hjärtan. Usher blev helt tagen över hur stark tonåringens röst var, och hur säker han var som artist.
Källa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: