Ny Design för 2011!

Nu är äntligen nya designen uppe!

som ni ser fungerar inte riktigt allt eller är på sin plats men jag tänker fixa det medans jag håller bloggen uppdaterad. Bildlänkarna har jag inte hunnit göra än men jag säger till när dem är klara också Mejl ikonerna. Nu kommer bloggen uppdateras som vanligt!

Skrivet av av: Moa

GUD SÅ SNYGG!!! :O

Datum: 2011-01-07 Tid: 23:01:05
Hemsida: http://mowii.blogg.se/
Skrivet av av: Louise

Älskar den nya designen!!Jätte snyggt!

Datum: 2011-01-08 Tid: 01:28:15
Skrivet av av: Katta

Jätte fin!!!



Inte något illa menat men på texten där uppe, där det står Youre number one MJ blog...om du menar din nummer ett mj blogg, eller hur man ska säga så ska det stå Your number one MJ blog, alltså utan e:et =) för om det är t.ex. You're så betyder det du är...menar inget illa men bara så att du vet :)

Datum: 2011-01-08 Tid: 01:42:12
Hemsida: http://moonwalker.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: