Idol-Eddie: "Slå mig, spotta på mig"





Under fredagskvällen är det dags för Eddie Razaz att bevisa att han är värd att vara kvar i Idol med de andra deltagarna.

 

Denna gång är Michael Jackson temat för veckofinalen. Men för Eddie betyder kungen av pop och kvällens låtval, They don't care about us, extra mycket.

Det är nämligen så att Eddie lider av ett dolt handikapp som han blivit mobbad för när han var liten. Nu vill han ta revansch genom sin tolkning av Jacksonlåten.

– Han har hjälpt mig genom det värsta och det bästa. Låten handlar ju lite om att ni kan säga vad ni vill om mig men ni kommer aldrig att kunna ta ner mig. Slå mig, spotta på mig, ni kommer aldrig att lyckas, säger Eddie till Expressen.

Det är nämligen så att Eddie lider av att han stammar, något han fick kämpa hårt för då han var yngre.

Källa.

Skrivet av av: Charlotte

Hej hej!

sv: haha det är rätt! Det är så det ska vara. Jag hade likadant förr.



HUr länge har du gillat MJ?

Det var min största idol på 80-90 talet när jag själv var mella 6 år och 14 år.



Du får ha en bra dag!

Datum: 2011-01-31 Tid: 04:16:44
Hemsida: http://enmammasliv.webblogg.se/
Skrivet av av: Alexandra

jag var där och såg det live! som ett stort fan av michael var det en helt underbar kväll!

Datum: 2011-02-06 Tid: 10:36:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: