Randy Jackson: " Jackson familjen i helhet ber inte om ursäkt"

[Igår, bad Katherine's advokat, Kevin Boyle, ut ett medelande, där hon bad om ursäkt till Kenny Ortega, läs tidigare inlägg]

För två timmar sedan Twittrade Randy Jackson det här:

Jag måste klargöra något som kan blivit missuppfattat igår

Min mamma är en väldigt söt och snäll kvinna..

Iallafall, Jackson familjen som helhet gjorde ingen slags ursäkt till Kenny Ortega.

I deras besatthet av att göra showen, kommer det fram att varken Kenny eller AEG brydde sig om min brors hälsa eller informerade familjen... när dem gjorde min bror i tårar.

Michael skulle funnits här nu om dem hade informerat familjen om situationen, mer fakta kommer att komma ut.

Källa.

Skrivet av av: natta

Hejj, sjuukt vacker blogg <3

jag undrar om du vill länkbyta? :)

svara gärna på bloggen.... annars har jag iiingen koll xd

Datum: 2011-02-02 Tid: 23:57:18
Hemsida: http://selenagdaily.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: