Janet Jackson: "Jag brukade banka huvudet i väggen"

Janet


Janet Jackson berättar om sorgen över Michael Jacksons bortgång och kampen mot sin dåliga självkänsla. 
- Jag brukade banka huvudet i väggen, säger hon i en intervju med CNN.

De senaste åren har Janet Jackson kämpat mot sorgen efter sin brors bortgång. Samtidigt har stjärnan hela sitt liv haft problem med sin självkänsla. 
- Det fanns en tid då jag kände mig så nere och oattraktiv och det varade väldigt länge. Jag brukade banka mitt huvud i väggen, sa Janet Jackson i intervjun med CNN. 
Hon berättade att hon slog huvudet så hårt i väggen och att hennes dåvarande make var tvungen att stoppa henne. 

"Väldigt söt"

Janet, 44, tog sin brors död väldigt hårt, men nu kan hon även tänka på de glada stunderna med Michael. I intervjun berättade hon att hon och hennes bror brukade dela ut mat till hemlösa. Och att det fanns en sida hos Michael som många inte kände till. 
- Väldigt söt, vänligt mjuk och otroligt smart och alltid kärleksfull, sa Janet.

Janet Jackson är aktuell med sin bok "True You" som handlar om stjärnans livslånga kamp mot dålig självkänsla och dåligt självförtroende.


-Expressen.se
Skrivet av av: matilda

fin blogg.

it's all for love. L-O-V-E ♥

Datum: 2011-02-18 Tid: 20:28:56
Hemsida: http://matildakristinaa.blogg.se/
Skrivet av av: Anonym

jag tycker det är så hemskt att han är död. det är inte försän nu jag har börjat lyssna på han och verklign gilla han, hans låtar och hans röst är verkligen så otroligt vacker och bra! och nu kommer vi aldri med få höra något från the king of pop som vi kallar han. Det är lixom tomt. men det går ju rykten om att han inte är död och har gjort om sig till någon annan tror du på det? jag vet inte vad jag ska tro men jag tror både och asså att han ville komma bort för att det var såjobbigt för honom sen kan det ju vara så att han fick överdos av son läkare, men va tror du ?



jag skulle verkligen vilja höra en låt men justin bieber occh miheal tror verkligen att den skulle bli hur bra som hälst båda är ju hur duktiga som hälst! :)

Datum: 2011-02-19 Tid: 02:26:57
Hemsida: http://justindrewbieberswe.blogg.se/
Skrivet av av: Demi Lovato Sweden

SV; okej jag ska länka dig,men vill du ha någon speciell bild? :)

Datum: 2011-02-19 Tid: 11:36:46
Hemsida: http://demisweden.blogg.se/
Skrivet av av: Anonym

men hans familj gillade väll inte änns han? dom var ju så taskiga mot han hans bröder och hans pappa :/ och nu spelar dom så skyldiga och massa att dom tycker det är så synd, det är synd men dom var j udelvis till att han ville dö elller?

Datum: 2011-02-19 Tid: 13:53:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: