Jermaine är fortfarande arg över hyllningskonserten



Michael Jackson's bror är fortfarande väldigt arg över den kommande Michael Jackson hyllningskonserten. Det här är vad Jermaine hade att säga i hans senaste twitter inlägg:

Jag är bestört som alla fans, att GlobalLive @M4tribute bokade en artist som KISS efter allt Gene Simmons har sagt om Michael. Det spelar ingen roll att inbjudan är indragen. Denna misskötsel stärker min åsikt att arrangörerna har fattat allt fel. Det gör mig också ledsen att dem använder min mamma för att stödja eventet. Behöver verkligen Global Live en 81-årig kvinna för stötta sitt event? Sluta. Global Live missköt denna bokning på samma sätt som de har missbedömt eventet's timmin och stämmningen bland fansen.

När borde det vara en bra tid för en hyllningskonsert? EFTER rättegången. EFTER rättvisa!

- Mjstar.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: