Janet kommer inte på hyllningskonserten



Janet Jackson sa på Måndagen att hon inte kommer närvara på den planerade hyllningskonserten för hennes äldre bror Michael i Wales för sammanträffandet med rättegången av doktorn som är anklagad för Popkungen's död.

Sångaren's en-menings meddelande till Associated Press kritiserar inte showen, som hennes bror Jermaine och Randy har gjort, men hon instämmer att rättegången är anledningen att hon inte kommer närvara.

"Pågrund av rättegången, skulle tiden för den här hyllningen bli för svårt för mig," säger hon.

-Mjstar.com

Skrivet av av: Niles

Hej! Stannade då jag såg din blogg, har din dag varit awesome? Vet ju inte då jag inte kan få ett svar direkt :) Men jag hoppas att din dag varit riktigt awesome!

Datum: 2011-08-29 Tid: 23:00:18
Hemsida: http://finalcall.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: