Lionel Richie saknar Michael

Lionel Richie, vars dotter Nicole är Michael's guddotter, har avslöjat att han var helt förkrossad när han fick veta om Michael's död och att han fortfarande saknar honom "varenda dag".

Han sa till The Sun; "Jag tänker på Michael varenda dag. Om du nånsin har förlorat en förälder, och du vill ringa och berätta något och du tänker, 'Åh, jag ska ringa till mamma och berätta för henne.' Sen kommer du ihåg att du inte kan ringa till mamma. Det är detsamma med Michael. Jag tänker på något som jag vill berätta för honom och sen kommer jag ihåg. Det är för mycket. Han var en stor del av mitt liv..."

Källa: Jacksonthrill
Skrivet av av: Sweet Life Style

stackars lionel. tänker på mj varje dag jag med, men jag kan inte förstå hans sorg eftersom han kände michael in real life men byggt på hur jag själv känner utan att träffat honom kan jag inte ens sätta mig i lionel's situation, det måste vara fruktansvärt jobbigt.

Datum: 2010-09-02 Tid: 21:47:51
Hemsida: http://sweetlifestyle.se
Skrivet av av: Anonym

aww va gulligt <3

Datum: 2010-09-03 Tid: 16:12:26
Skrivet av av: Beatrice

Usch, stackars Lionel.

Datum: 2010-09-05 Tid: 17:53:19
Hemsida: http://almhagen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: