T-pains cover på P.Y.T

 

T-pain har släppt en cover av Michael's låt P.Y.T (Pretty Young Thing) från albumet Thriller.

Dem första åsikterna från MJ fans var långt från posetiva.

"T-Pain har svarat via Twitter: " För alla människor som hatar mig för att förstört PYT, sluta bara lyssna på min sh*t. Men om Quincy jones  säger till dig att göra något, spelar ingen roll hur mycket sh*t du kommer få från the dumb a**es över världen, så gör du det.

Saken är att alla är så snälla till MJ efter hans bortgång, men hur kan man önska en man att vila i frid när man aldrig gav honom fred i livet?

Jag hade nöjet att möta MJ och när jag lämnade hans hus fick jag ett samtal från hans advokat som sa att han ville att jag skulle göra en remix på låten."

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: