Mer info! [från Jacksonthrill.se]

Det mycket efterlängtade albumet med nyligen avslutade inspelningar från Michael Jackson  kommer att släppas den 14 december av Epic Records tillsammans med dödsboet av Michael Jackson. Albumet har fått namnet ”MICHAEL”. I morgon, fredag, kommer en exklusiv teaser för projektet att visas på www.michaeljackson.com, på Måndag, 8 november är det världspremiär för låten ”Breaking News”, en hel låt från albumet, som kommer streamas på michaeljackson.com bara i en vecka!

”Breaking News”, är en aldrig tidigare hörd låt av Michael som finns med på det nya albumet. Låten spelades in i New Jersey 2007 . Fans kan börja förbeställning av albumet på www.michaeljackson.com inom de närmaste 24 timmarna.

Den bifogade bilden av omslaget till Michael skapades av konstnären Kadir Nelson under 2009. I en oljemålning, – tar Kadir med oss med på en resa genom några avgörande tillfällen och viktiga personer i Michael Jacksons liv – som är känd för berättandet genom sin konst.

Håll ögonen öppna för den globala lanseringen av den officiella första singeln från Michael senare denna månad.
Besök www.michaeljackson.com nu för ytterligare information!

KÄLLA: Jacksonthrill.se

Skrivet av av: Peace Out Girl

Sv; Okej :D

Men jag har en fråga, jag vill inte vara påträngade elr så men skulle du kunna hör en design åt mig? Dina blir så fina! Och min stilmall har blivit jätte konstigt jag kan nt ens ändra typsnitt... Skulle vara tacksam för svar :)

Datum: 2010-11-05 Tid: 11:44:32
Hemsida: http://peaceoutgirl.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: