Akon håller inte med Will.i.am.


Efter Will.i.am sa till Entertainment Weekly att han tyckte det var respektlöst att släppa samlningen av tidigare aldrig tidigare släppt material från Popkungen, slog medarbetarn Akon tillbaks. Som tycker att släppa ny musik faktiskt är ett sätt att hylla ikonen.

"Jag tror att det är will's åsikt," säger Akon om will.i.am's uttalande. " Personligen tycker jag det är att hålla hans arv levande, om du frågar mig, jag ser inget respektlöst i det. Vi alla gjorde låtar som vi faktiskt gjorde tillsammans på Albumet. Dessa låtar skulle kommit ut även ifall han skulle varit död eller levande, så jag tycker faktiskt det hjälper att hålla hans arv levande. Så jag håller ärligt inte med om det."

Hip-hop stjärnan förklarade att han hoppades Hold My Hand når "en annan level" som han och Michael Jackson teamet innan hade planerat.

källa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: