Ne-Yo höll på att skriva låtar till MJ



Sångaren-Låtskrivaren, Ne-Yo säger,  att han inte vet vad han ska göra över  en samling med låtar som han skrev speciellt för The King Of Pop.
I en intervju med The Daily Telegraph, säger sångaren som vid tidpunkten för Jacksons död höll han på att skicka iväg tre eller fyra utkast till honom för granskning. Han pratar om låtarna säger,

"Låtarna finns i arkivet, men jag vet inte vad de ska göra med dem. Jag kan inte sälja dem till någon annan det skulle vara respektlöst, men jag tycker också att det kan vara respektlöst att lägga ut dem själv. Så jag vet inte, jag sitter på dem och väntar. Det är definitivt kvalitets musik men  låtar är skrivna helt för Michael Jackson. "

Han fortsatte med att tala om samtal han och Jackson hade om musik och sa:

 
"Vi talade om läget för musik, vad han gillade och inte gillade. En sak som var intressant är att han tittar på musik i former och färger och det är hur jag tänker..... Läs mer här!

Källa: MJFC,




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: