Svar på frågorna

Lever Mj fortfarande?

Det kan jag tyvärt inte svara på.

Tror du på att Mj lever?

Tycker den frågan är jätte Svår att svara på, Ända sedan Michael gick bort har jag alltid trott att det funnits en liten Chans att han lever och följt och kollat på olika Videos som "bevisar" att Michael lever. Men jag tror att det finns en Chans att Michael lever.

Är han din Favorit Artist och har han alltid varit det ?

Ja, Han är absolut min favorit Artist, Dansare, Allt :). Nej, han har inte alltid varit det.

Tycker du om honom mer eller mindre när han lever eller lika mycket?

Jag kännde inte till så mycket om Michael innan han dog, Och det var då jag "upptäckte" honom. Så om jag hade "upptäckt" honom innan han dog så hade jag såklart gillat honom lika mycket.

 

Tror du att Mj är död på riktigt eller bara fejkat attihoppa?

Har svarat på det lite längre upp :). Jag vet inte, Men Om han har fejkat sin död så tycker jag faktiskt han hade andledningar till det.

Varför tror du han Lever/Död ?

Jag tror att det kanske finns en Chans att han lever. Varför jag tror att det finns en liten chans är för att allt runt han död är så mystiskt och förvirrande. Det finns så grymt många frågetecken, b.l.a varför är inte Murray dömd fast det var över 1 år sedan han dog? dem bara skjuter på det hela tiden. Varför sa Jermaine Flygplats när han menade Sjukhus? osv.

Hur länge och när började du gilla honom?

Jag "Upptäckte" tyvär inte Michael förens han gick bort. Då gick jag in på Aftonbladet och kollade på Videon när dem förde Michael till Sjukhuset, När Ambulansen körde bort Michael och dem spelade "You Are Not Alone" blev jag fast på något sätt. Det var så himla sorgligt kommer jag ihåg, hela den sommaren var Sorglig. Han hade verkligen påverkat hela världen med allt han hade gjort under dem underbara åren han levde.

 

Hur länge har du gillat/älskat Michael Jackson?

Har svarat på den frågan ovanför :). Men i 1 år <3.

 

Tror du verkligen att MJ är död?

Har svarat på den frågan lite längre upp :)

 

När blev du ett Michael Jackson fan?

Har svarat på den frågan lite längre upp :)

Vad tycker du bäst om honom och varför?

Allt! Han gjorde grym musik och var en bra Människa som verkligen försökt hjälpa Alla och hela världen. Så jag tycker verkligen bäst om allt med honom! <3 . Vet ingen av kändisarna som hjälpt och påverkat världen som han har gjort.

Favorit låt av honom?

Alla! men om jag verkligen måste välja så är det väl ungefär 20 st b.l.a är Bad, Jam och Will You Be There några av favoriterna :)

Varför startade du den här bloggen?

Jag älskar att blogg och älskar Michael så tycker det var en bra kombination :)

Har du några fler Idoler isåfall vilka?

Nej, det har jag inte. Dock lyssnar jag mycket på artister som Jason Derülo, Usher osv.

Hur gammal är du?

13  men fyller 14  i Oktober :)

Tjej/Kille?

Tjej (:

Är det du som har gjort Designen ?

Ja, det är jag som har gjort den :)

X-fråga om du vill svara på den, Har du någonsin gråtit över honom?

Såklart, Lovade att svara på alla :). Ja, det har jag gjort.

Vilken är din favorit låt med honom?

Alla! Men om jag måste välja så har jag kanske 20 st och där är b.l.a "Bad", "Jam" och "Will You Be There" inräknade.

Upptäckte du honom när han dog?

Ja, Tyvär så Upptäckte jag honom inte förräns då. Men innan visste jag knappt något om honom det jag visste var typ "Att han hade gjort stora låtar som Thriller, Billie Jean och Smooth Criminal, och hade läst några lögner pressen skrev". Mer visste jag faktiskt inte.

Tror du på att Michael skulle kunnat fejkat sin död och lånat Dave,Dave's identitet på Larry kings Show ?

Om det här med Dave,Dave vet jag faktiskt inte. Visst det liknar verkligen inte honom om man sedan kollar på bilder innan men  jag undrar verkligen isåfall varför han skulle gjort det ? så jag vet faktiskt inte riktigt.

Hur gammla är Michael's barn?

Prince Michael II "Blanket" är 8 år, Prince Michael "Prince" är 13 år och Paris är 12 år.

Jätte roligt med så många frågor! Om det är något mer ni undrar är det bara fråga i den lilla "bloggsvar" rutan i menyn :)

 

 

 


 

 

Skrivet av av: carolinakarlsson

tack så grymt mycket! :D

Datum: 2010-07-02 Tid: 23:19:29
Hemsida: http://carolinakaarlsson.blogg.se/
Skrivet av av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Klart du får! :D

Datum: 2010-07-02 Tid: 23:48:38
Hemsida: http://mjackson.blogg.se/
Skrivet av av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Så lite. :)

Datum: 2010-07-03 Tid: 00:03:43
Hemsida: http://mjackson.blogg.se/
Skrivet av av: Elins blogg - foto & vardag.

taaaack snälla du kan inte du rösta här, det skulle vara till väldigt stor hjälp! Alla som röstar för en länk!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=3967

Datum: 2010-07-03 Tid: 00:04:02
Hemsida: http://eeeelins.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: