Tjejen bakom Bloggen....

       Vet inte varför, men det känns bättre att göra såhär.


Vem är jag då? Jag är en Foto-MJ-Hästar-Dans-Webbdesign-Mode galen tjej på 13 (14 i höst). Jag bor där jag alltid bott på Värmdö precis utanför Stockholms stad där jag trivs utmärkt . Hästar och andra djur ligger mig varmt om hjärtat och jag har ridit sedan jag var 5 år, Snart 9 år alltså och min Favorit häst är en söt liten bus ponny vid namn Casper som står på Ridskolan jag rider på Värmdö Riklubb. Jag har Dansat från jag var 5 år tills 11 år och dansade då Balett, Men slutade pg. av Tidsbrist då jag höll på väldigt mycket med Gymnastik vid den tiden. Hade en Paus från Dansen 2 år och för 1 år sedan började jag igen men då med Jazz/Showdans istället.
 

Fotografering har jag hållt på med ungefär i 3 år (fotograferat med System) och drömmen är att försöka ha Fotograf som yrke i framtiden. Min lilla Familj består av Min Mamma, Pappa och en sötnos till katt som har Namnet Mysan vilket hon inte riktigt är, mer en Busan ;). Som ni nog har förstått så älskar jag Michael Jackson <3. Har också ett Intresset för Webbdesign som har har växt fram med bloggandet och intresset med Fotografering. Så, nu har ni en liten aning om vem som gömmer sig bakom dator skärmen.  Annars är jag en glad, Blyg och Posetiv Tjej :)

 



Skrivet av av: Katta

Kul att du berättat om dig själv :D! jätte söt är du också =)

Datum: 2010-07-27 Tid: 12:17:32
Hemsida: http://moonwalker.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: