"Michael förutspådde sin död för flera år sedan"

 

 

 

LONDON. Michael Jackson visste precis hur han skulle dö.

Under ett samtal med sin dåvarande fru Lisa Marie Presley om hennes pappa Elvis, sa han:

– Jag kommer att sluta som honom.

Fjorton år senare ser Lisa Marie på tv hur en ambulans kör från Michael Jacksons hus. Hon ser grindarna, folksamlingen utanför, nyhetsjakten, dödsorsaken och vad som rapporteras ha lett fram till dödsfallet:

”Jag ser på nyheterna nästan exakt samma scenario som jag såg utspelas den 16 augusti 1977 (en syn jag aldrig ville se igen). Det är precis som han förutspådde”, skriver Lisa Marie i ett mycket känslosamt och rörande dagboksinlägg på sin Myspace-sida.

”Det var så han förutspådde sitt slut. Men vad jag inte förutsåg var hur mycket det skulle göra ont när det hände”, fortsätter hon.

Lisa Marie såg sin roll i äktenskapet att ”rädda” Michael.

”Jag försökte rädda honom från vissa självdestruktiva beteenden och från de avskyvärda vampyrerna och iglarna som alltid var som magnetiserade runt honom”.

Men till slut blev Lisa Marie sjuk och känslomässigt utmattad.

Källa. [Gammal Artikel]

Skrivet av av: M A L I N H E,

SVAR. åh, tack så mycket! :)



ps. förlåt för så sent svar, har tyvär inte haft tid att besvara alla kommentarer. kram

Datum: 2010-07-19 Tid: 17:45:55
Hemsida: http://malinhee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: