"Michael älskade svenska Ace of Base"


"Han betedde sig som om han var hedrad att träffa oss."Det svenska popbandet Ace of Base, som hade sina glansdagar på 90-talet, går nu ut med ett riktigt avslöjande.Bandet träffade nämligen kungen av pop backstage 1996 på World Music Awards. Ulf Ekberg, som är med i bandet, säger att MIchael var hedrad över att träffa bandet och att Ace of Base låtar ständigt snurrade i Michaels skivspelare.Det kändes riktigt stort när vi träffade honom första gången eftersom han är en legend för oss alla i bandet, säger Ulf till The Sun.Men i stället för att ta emot komplimanger från bandet så avslöjade Michael vad han tyckte om Ace of Base.Det första han sa till oss var: "Vet ni vad, Jag tycker att Beautiful Life är en av de bästa låtar jag har hört i hela mitt liv och jag lyssnar på den hela tiden".Sedan hade han blygt tittat ned i golvet.Han betedde sig som om han var hedrad att träffa oss. Jag tänkte: "Ehh, det är egentligen vi som ska bli hedrade över att träffa honom, inte tvärtom.Ulf berättar att han Michael var väldigt ödmjuk. Jag kommer alltid att komma ihåg mötet. Det var en stor händelse, säger Ulf till The Sun.
          Källa                               Michaels favoritlåt "Beautiful Life"

Skrivet av av: Dragana

Michael har jag hört från alla som träffat honom har varit väldigt ödmjuk och snäll.

Datum: 2010-07-03 Tid: 18:38:20
Hemsida: http://iseedee.blogg.se/
Skrivet av av: matilda

sv tack så mycket! & detsamma! hur mår du?

älska michael jackson! ♥♥

Datum: 2010-07-03 Tid: 19:14:11
Hemsida: http://matildakristinaa.blogg.se/
Skrivet av av: MJThisIsIt [ MinnesBlogg ]

Kopiera ? :)

Datum: 2010-07-04 Tid: 12:14:59
Hemsida: http://mjthisisit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: