Jermaine Pratar om Barnen


I en intervju talade Jermaine Jackson om Michaels barn och hur familjen klarar sig ett år senare.

Om barnen sa Jermaine, "Min mor uppfostrade nio barn, så hon definitivt vet hur man tar hand om dem." Han fortsatte med att säga: "De älskar filmbranschen, och de älskar att vara bakom kulisserna. Blanket älskar att dansa och sjunga. Prince och Paris älskar  film. De kan berätta om regissörer och producenter och allt det där."

Många som var nära The King Of Pop ofta talar om vilken underbar far han var och Jermaine sa att han känner att Michael fortfarande är med barnen och säger, "Vi är fortfarande i sorg, men jag känner Michael närvaro i deras [ barnens] liv. Jag känner honom överallt. Jag vet att Michael's ande är så mycket levande. Han leder mig ... vi ska bara hålla saker och ting som de är tänkt att vara. "

Källa: Mjfanclub



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: