"Jackson ville få Bubbles att prata"


Michael Jacksons apa Bubbles var en av sångarens bästa vänner.Men bristen på samtal störde stjärnan.Det ville han ändra på, påstår tidningen News of the World. Enligt tidningen ska Michael Jackson ha varit övertygad om att de två förstod varandra men också varit frustrerad över att de inte kunde föra ett riktigt samtal. Michael ville alltid veta hur han skulle kunna få Bubbles att prata, säger Michael Jacksons syster La Toya till News of the World.

”Vill veta vad han tänker” Därför ska superstjärnan ha hört av sig till flera halsexperter för att få hjälp att operera in stämband i apan. Michael ville ge honom stämband och frågade läkare: ”kan jag operera honom så att jag kan få veta vad han tänker?”, säger La Toya.Någon operation blev det dock aldrig och enligt tv-veterinären Emma Milne hade det ändå inte fungerat.

Chimpanser kommunicerar med ansiktsuttryck. Och operationen hade troligtvis dödat honom, säger hon till News of the World.

Källa: Aftonbladet

 

Skrivet av av: Sara

jag gör det samma typ :P hade ett gäng att svara på ^^ vad händer annars i ditt liv? :)

Datum: 2010-07-15 Tid: 21:37:31
Hemsida: http://sarasweden.blogg.se/
Skrivet av av: Emmaa

Hej, snälla kan du rösta på mig i en veckans blogg tävling du kommer även få en länkning då:) Kram!



jag är nummer 5 :D

http://jojjjjoh.blogg.se/2010/july/finalisterna-i-veckans-blogg-1.html

Datum: 2010-07-16 Tid: 13:17:40
Hemsida: http://onlyemmaij.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: