Gästblogg!

Hejsan! Jag heter Elin & jag kommer gästblogga här tills på onsdag! Jag kommer uppdatera så ofta jag kan. Gå in på min blogg för att läsa mer om mig! :) Det ska bli jättekul att gästblogga här, hope you like it! :)

Om mig:
Jag heter Elin. Jag föddes den 26 januari 1998, det innebär att jag är 12 år. Mina intressen är basket, kompisar, musik, dator & foto. Mina favoritartister är Michael Jackson, Justin Bieber, Taylor Swift, Rihanna m.m. Jag började gilla Michael (som de flesta) när han dog. Jag älskar hans musik. Mina favoritlåtar med honom är Earth Song (What about us), Black or White, Heal the world & We are the world.
Det var lite om mig! :)


♥ 

Skrivet av av: Britney Spears fanblogg.

Har du varit med i nån film jag tycker jag länner igen dig??

Datum: 2010-08-03 Tid: 19:59:23
Hemsida: http://missspears.blogg.se/
Skrivet av av: Alex

Ehhh..."Jag började gilla Michael (som de flesta) när han dog". Är du blåst eller?

De flesta fans har gillat han långt innan! Du vet, fans som är över 25...

Men, men..bra att du upptäckt han i alla fall

Datum: 2010-10-30 Tid: 11:43:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: