Michael Jackson - The Experience

Ubisoft har idag avslöjat ett antal låtar som ska vara med i deras kommande dans spel, Michael Jackson The Experience.

De nya låtarna som avslöjats tidigare idag på Gamescom i Köln, Tyskland är:

  • Bad
  • Beat it
  • Billie Jean
  • Earth song
  • The girl is mine
  • Who is it
  • Workin' day and night

Dock så är det endast Wii versionen av spelet som just nu visas på Gamescom, Ubisoft ska även släppa Michael Jackson The Experience för Kinect i vinter 2010.



Källa: MJFC
översatt av mig.

Skrivet av av: boris jelic musik blogg

hej :D

jag såg att du gjorde en skit snygg design till en Britney spears blogg.

Jag tänkte om du kanske ville hjälpa mig och min kompis med våran blogg som vi tänkt ska handla om musik, film och nöje:)

kommentera på bloggen om du vill hjälpa oss :)

Datum: 2010-08-19 Tid: 16:02:26
Hemsida: http://mmuusikk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: