Michael Bearden's hyllnings låt



Michael Bearden, Låt skrivare och nära vän till King Of Pop, Michael Jackson. Jag har komponerat och producerat en ny djup låt med titeln "One Last Goodbye." Låten är en hyllning till minne av Michael Jacksons födelsedag den 29 augusti, och kommer att finnas tillgänglig på iTunes. En del av intäkterna kommer doneras till MuisCares Foundation, en ideell organisation som grundades 1989 av The Recording Academy som ger akut hälsa och mänskliga tjänster till musik människor i nöd.

"One Last Goodbye" kommer att presenteras till "King of Pop" fans genom Michael Bearden Facebook fan-sida. Dessutom kommer Michael Bearden göra en live-version av låten på Ustream och angagera fans genom att besvara frågor om sitt arbete med pop-ikonen.

Jag ville skriva något speciellt för att hedra Michael's födelsedag, sedan hans bortgång. och nyligen skapade jag den mest perfekta låten som heter" One Last Goodbye. " Det är äkta uttryck och som bäst representerar hur jag känner för min vän och kollega.



Källa. [Läs mer!]
Skrivet av av: FamilyJackson

Hej!jo det vill jag fortfarande men allt försvann så jag ska fixa det! :D

Datum: 2010-08-17 Tid: 14:02:50
Hemsida: http://familyjackson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: