Jackson väckte Darin



Chockades av telefonsamtalet från idolen

I dagens "Sommar i P1" berättade Darin om när hans största idol väckte honom mitt i natten.

- Jag hade Michael Jackson i telefonen, säger artisten.

I dagens "Sommar i P1" berättade artisten Darin Zanyar, 23, om ett av de största ögonblicken i sitt liv. Nämligen när han väcktes mitt i natten av telefonen och hans största idol fanns i andra änden.

Klockan var tre på natten och Darin låg och sov i sitt rum i föräldrarhemmet i Råcksta i Stockholm. Samtalet var från en vän i USA, "var bara tyst och lyssna", sa han till Darin.

Började sjunga

- Jag förstod ingenting men jag hängde kvar i telefonen. Det var lite otydligt i början. Plötsligt hörde jag någon börja sjunga, jag förstod direkt då att det var Michael Jackson i bakgrunden. Jag hade Michael Jackson i telefonen! Jag hade precis vaknat och var samtidigt chockad så hela grejen kändes overklig.

I telefonluren hörde Darin hur hans stora idol gick in i ett sångbås och började sjunga till musiken till låt han inte hade hört förut.

- När han sjöng fick jag gåshud och jag bara satt och log, säger Darin.

- Han gick ut från sångbåset efter ett tag och sa att han var hungrig, han ville ha sushi och frågade om de andra också ville ha något. Sen började de skoja och skratta och jag fick direkt känslan av att han var väldigt ödmjuk.

Familjen chockad

När samtalet var slut sprang Darin ut från sitt rum och väckte hela familjen.

- De blev också helt chockade och trodde först att jag skämtade. Jag kunde nästan inte gå och lägga mig den natten, jag var så uppe i varv.

Källa: Aftonbladet | Tipsaren hade inte angett något namn men stort Tack för Tipset!

 

UPDATE: Här kan du lyssna på Programet där han berättar om det!

Stort Tack till Louise som sa att man kunde lyssna på det på deras Hemsida!


Skrivet av av: Louise

Missade ju detta, ville absolut höra när han pratade om honom. Men såg nu att man kan lyssna på det igen på p1:s hemsida , yaay! :D

Datum: 2010-08-13 Tid: 20:02:45
Hemsida: http://louiseeleonoras.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: