Gästbloggare!

Hej alla MJ-fan :D!

Som ni redan vet så kommer jag alltså att gästblogga här från idag (onsdag) till fredag! Det ska bli grymt kul att blogga här!!!

Lite om mig:
Jag heter Katalina och är 18 år. Mina intressen är musik, jag spelar keyboard och gitarr. Jag älskar även att umgås med min familj och ha kul! Förutom att vara ett stort Michael Jackson fan så är jag även ett stort fan av bandet Tokio Hotel! Jag har varit fan av Michael Jackson så länge jag kan minnas eftersom jag är uppvuxen med MJ fans i familjen och har alltså blivit uppvuxen med hans musik sedan jag föddes :). För mig är det väldigt svårt att bestämma en favorit låt för då slutar det med att jag skriver upp alla låtar haha. Om det är några frågor ni har så var inte rädda för att fråga :)!

Nu vet ni iallafall lite om mig :D!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: