Citat valda av mig :)!

Detta blir nog det sista inlägget jag gör här! Det har varit jätte kul att blogga och tack så mycket till Emma för chansen =) ♥

Jag tänkte avsluta min gästbloggning med att skriva några citat som några artister sagt om Michael. Detta är bara ett annat bevis på att Michael ändrade historian, var unik, talangfull, magisk och en legend. Det visar även hur många människor han har inspirerat under sitt liv så jag hoppas att ni gillar dessa citat. Jag tog bara några slumpmässigt :). (Förlåt för att dem är på engelska, men jag hoppas att ni förstår dem, annars kan ni säga till så kan jag översätta dem.)



Skrivet av av: E

<3

Datum: 2010-08-21 Tid: 02:37:24
Skrivet av av: Anonym

va fina citat

Datum: 2010-08-21 Tid: 12:11:38
Hemsida: http://myydiary.blogg.se/
Skrivet av av: Ellinore

Hejsan :) jag vill ge ett tips till dig.

Det har kommit ett ny program som heter dansfeber som börjar på lördag 28 augusti kl 20.00 i tv4 :)

och såg reklamen att dem kanske kör lite michael jackson steg och sång på lördagen, man vet aldrig om det kommer sånt :) men det kommer mer progam av det, mvh ellinore

Datum: 2010-08-21 Tid: 18:10:35
Hemsida: http://baraelliies.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: