MJ i Nationella proven 2012



Jag (Emma) går som ni kanske vet i 9:an just nu, och vi fick under förra veckan läsa igenom läsförståelsen inför detta årets Nationella prov. Gissa vem man hittar en artikel om inte Michael? Vi kommer alltså skriva och diskutera om artiklar, vilket en av dem är om Michael!

Ska se till att lägga upp artikeln när proven är gjorda, men lite roligt tycker jag att även Michael har en inverkan på svenska skolan!
Skrivet av av: ♫♪ Sandra T

ja MJ var med i nationella i våras i muntliga engelska B, man fick välja en person som hade gjort skillnad och MJ var en av dom :D

Datum: 2012-02-05 Tid: 15:25:15
Hemsida: http://sandramusic.blogg.se/
Skrivet av av: Nadja

Gud vad roligt! (:

Datum: 2012-02-05 Tid: 20:09:53
Hemsida: http://kingofpop4-ever.tk
Skrivet av av: Viktor

Jag går också i 9:an och har läst artikeln inför nationella proven. Jag blev glad när den dök upp i häftet, men blev sedan lite besviken när jag läste den. Ni kommer nog förstå mig när ni har läst den.

Datum: 2012-02-06 Tid: 16:34:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: