Bloggen pausas



Jag har bestämt mig för att pausa bloggen under en månad, det fungerar helt enkelt inte med skolan. Bloggen kommer efter det fortsätta eller läggas ner helt, men kommer men kommer uppdatera er om läget när pausen är över. Kan också hända att bloggpausen blir lite kortare, beror på hur skolan är.
 
Finns det någon som skulle vilja hjälpa till och göra bloggen aktiv under tiden, hör gärna av er till [email protected].

Skrivet av av: Anitha

Jag uppskattar verkligen din fina blogg,läser den dagligen och njuter av bilderna och nyheterna.

Men jag fattar att skolan ska gå först, hoppas du får hjälp,så bloggen kan fortsätta. Lycka till med skolan och hoppas du "hittar tid" hit oxå

Datum: 2011-10-23 Tid: 10:16:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: