Celine Dion hyllar MJ


Som tidigare rapporterat, så planerar Celine Dion en hyllning till the King of Pop i hennes kommande show på Ceaser's Palace i Las Vegas.

Dion, som kommer att sjunga Charlie Chaplin låten 'Smile' på Söndagens Oscar Awards, kommer också sjunga låten i hennes show på the Palace.

För Oscar, kommer låten bli framträdd med bilder och film tekniker av personer som gått bort dem senaste 12 åren och kommer visas på skärmen bakom henne. Men för hennes show i Ceaser's Palace kommer Dion tillägna låten till Michael Jackson eftersom hon säger att han förändrade hennes liv.

"Han förändrade mitt liv. Jag såg honom på TV och jag ville sjunga på Engelska för att han gjorde det, jag åkte för att lära mig engelska och jag sjöng med honom och han kom för att se min  show och han hade en stor inverkan på mitt liv."

'Smile' var en av Jackson's favorit låtar. Han spelade in den själv och den var med på hans HISTORY album och hans bror Jermaine sjöng låten på Michael's minnesstund 2009.

-mjfanclub.net




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: