Wesley Snipes pratar om MJ i Intervju


Wesley Snipes som startade vid sidan av Michael i hans Bad video (regisserad av Martin Scorsese), diskuterade the King of Pop i en ny intervju och säger att han var en ängel.

Snipes säger: "Jag tror han var en ängel sänd till oss, och jag tror kanske att vi måste fundera på hur bra vi tog hand om honom. Folk gillar att säga 'åh folk runt honom var dåliga och gjorde inte rätt av honom' men jag tycker det är kollektivt också för jag kan inte komma ihåg någon annan artist som gav så mycket energi och projekterade så mycket makt. Det var det kreativa, som påverkade så många människor... han var en sådan diplomat för Amerika och en kämpe för Amerikanska kulturen och Afrikansk- Amerikanska människorna, över hela världen. Du vet, folk ville flytta till Amerika pågrund av Michael Jackson, industrin förändrades, musik industrin förändrades pågrund av Michael Jackson, det är en gåva sänd till oss och du vet jag är orolig över att den goda herren kanske inte sänder en till pågrund av att vi inte tog bra hand om honom. Det är bara jag.

Den otroliga saken, är att jag var endast menad att vara på filmen, projektet för tre dagar och det slutade till att vara 3 och en halv vecka nästan en månads filmning och största saken jag tog från det var att se Michael Jackson uppträda på föreställnings nivå på hans repetitioner. Jag sa 'wow det här är en fulländad artist precis där, det är nivån jag skulle vilja gå till och tekniken jag skulle vilja ha som artist och mina repetitioner och uppträdanden. Du vet. Så, jag tog det från honom och det är vad jag försökt, att vara konsekvent med mitt arbete också."

-Legendarymichaeljackson.nl
Skrivet av av: Amandah

Klart att han är en ängel?

och gud..

;(

Datum: 2011-05-01 Tid: 10:19:45
Hemsida: http://amandaidahandersson.blogg.se/
Skrivet av av: Anonym

Hej, länkbyta? :)

Datum: 2011-05-01 Tid: 12:29:02
Hemsida: http://wwillowsmith.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: